de Gelukkige Ondernemer* Event -8 oktober 2017

Vijf jaar Bedrijvige Vrouwen

 

Een ondernemer met een bloeiend bedrijf heeft klanten. Misschien wel heel veel klanten. En hoewel deze vaak een bron van plezier, inspiratie en inkomen zijn, komt het wel eens voor dat je het minder goed treft. Klanten die je tot waanzin drijven, doordat ze steeds weer van gedachten veranderen. Klanten die nooit tevreden zijn of die voor een dubbeltje op de eerste rang willen. Voor ondernemers kunnen klanten leiden tot spanning en stress. Ontevreden klanten zijn een angstbeeld. Maar vroeg of laat krijg je er mee te maken. Dus hoe ga je om met ontevreden klanten? Of klanten die boos of teleurgesteld zijn? Van die gesprekken waarbij de lucht gaat trillen en je pijn in je buik krijgt. Zie dan nog maar eens je hoofd koel te houden.

 

In deze workshop krijg je eerste hulp voor lastige klant-gesprekken, zodat je deze vanuit zelfvertrouwen en ontspanning aan kunt gaan. Het doel is om hard op de inhoud te kunnen zijn, zonder verlies van relatie.

 

Workshopleider: Jildou Oostenbrug
Locatie: Admiraal de Ruyterweg 537

Aanmelden: klik hier

 

Over Jildou Oostenbrug:

Jildou heeft een bedrijf voor organisatieontwikkeling en coaching: Charis. In gesprek met Jildou.

Jildou Oostenbrug

 

Lees ook Jildou’s blog over dit onderwerp.

 

 

0 Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Bedrijvige vrouwen is een initiatief van SumPro

Neem contact met ons op

We zullen je e-mail z.s.m. beantwoorden.

Wordt verstuurd

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?