1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #2388

    Hallo lieve bedrijvige vrouwen,

    Jullie zijn vast allemaal heel druk en dan kom ik met mijn bericht. Maar mijn bericht kan ook rust brengen.

    Ik heb namelijk een training ontwikkeld om marketing- en communicatieprofessionals kennis te laten maken met mindfulness. Die bood ik eerst alleen aan voor bureaus en bedrijven maar ik krijg vragen of ik hem ook voor individuele kandidaten kan aanbieden. En daarom benader ik jullie.

    De training is bedoeld om je inzicht te bieden wat mindfulness is en wat je er aan kan hebben in je werkcontext. Door gebruik van enkele oefeningen ervaar je wat mindfulness voor jou persoonlijk kan betekenen. Na afloop krijg je een hand-out die je helpt om je verder in mindfulness te verdiepen als je dat wilt.
    De training duurt 3 uur. Er kunnen ongeveer 8 mensen deelnemen aan de training. De kosten zijn 150 euro (incl. BTW). Ervaring met mindfulness of meditatie is niet nodig. Bij voldoende belangstelling organiseer ik de training eind juni/begin juli.

    Heb je interesse? Stuur mij dan een bericht via chantal@samsonc8.nl of bel me op: 06-24807046!

    Tot ziens & hartelijke groet,
    Chantal

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Bedrijvige vrouwen is een initiatief van SumPro

Neem contact met ons op

We zullen je e-mail z.s.m. beantwoorden.

Wordt verstuurd

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?